20.04.2017

jeszcze miesiąc ...

kochani znikam na chwile ... wrócę niebawem ;)


Wyszłam za mąż, zaraz wracam
Może nawet jeszcze prędzej
Bo w małżeństwie ja się raczej ... (...)

Wyszłam za mąż wcześnie rano
Wyszłam za mąż niedaleko
Mogłeś zrobić też to samo
I wyjść za mną, ale gdzie tam

Więc poczekaj, na mnie czekaj
Więc poczekaj, już...

Wyszłam za mąż, zaraz wracam
Wyszłam za mąż, zaraz wracam
Wyszłam za mąż, zaraz wracam

(Jako pan młody chciałbym zaznaczyć
że tu się, proszę państwa, nie ma z czego śmiać)

19 komentarzy:

  1. och kochana gratulacje i wypoczywajcie sobie , delektujcie swoją bliskością . .... Jak na kogoś kto uwielbia kolory i ekspresję to zdjęcie bardzo do Ciebie nie pasuje .... zbyt poważne . Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow, ale super <3 <3 Gratuluję i życzę szczęścia!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Państwu! Bawcie się dobrze na Nowej Drodze Życia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, Ki kochana, cieszę się przeogromnie! Szczęścia i miłości!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kingo gratuluję i życzę wiele szczęścia oraz wspaniałych wspólnie spędzonych lat w zdrowiu i miłości!!!
    Z Waszych oczu bije radość, szczęście i ogromna miłość i niech tak pozostanie:). Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna wiadomość :) Gratuluję serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kinga moje gratulacje, życzę Wam szczęścia. Uściski dla Kaju :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę jak najmniej stresu przed samą uroczystością :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i wszystkie dobrego Wam życzę na te wspólne życie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieustającego szczęścia Wam życzę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i Wszystkiego Dobrego Wam życzę! Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i życzę wszystkiego dobrego na nowej drodze! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje :) Dużo miłości i radości Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)