17.03.2017

8. urodziny Art Piaskownicy

czy wiecie że Art Piaskownica świętuje dziś swoje ósme urodziny! 
niesamowite jak długo jesteśmy z Wami ...



 nasz zespól przygotował dla was słodkie upominki w ramach zabawy HOP BLOG  
 - poniższy czekoladownik + broszkę wykonaną według kolorów podanych
przez wybraną przeze mnie osobę będziecie mogli zgarnąć u mnie :)
 zasady udziału w urodzinowym CANDY znajdziecie na blogu Art Piaskownicy!  


a teraz czas na mój fragment hasła :) nim jednak tam się przeniesiecie  
w komentarzu pod postem zostawcie kilka miłych słów dla mnie :):):)

 u Iwony (Iva) ---> klik ... poznaliście poprzednią jego część,  
następna znajdziecie u Lerchik (Lera Kava) ---> klik ...

każdego dnia

------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

37 komentarzy:

  1. Ale piękne kolorki dobrałaś :)
    Oczywiście biorę udział i życzę milutkiego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, bogato zdobiony czekoladownik przygotowałaś z Twoimi ulubionymi chlapaniami! Lubię podglądać Twoje prace! Biorę udział w zabawie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle u Ciebie energiaaaaaaaaaa bijąca na odległość w pracy moc ekspresji i niekłamanego uroku . ....Broszka powiadasz ...och kusisz kusisz

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały czekoladownik, kolorystyka cudna, oj napatrzeć się nie mogę! :)
    Wskazówka zgarnięta i lecę dalej! Miłego dzionka, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne prezenty :) hasło zabrane i lecę dalej .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały wiosenny czekoladownik. Jest tak bogato ozdobiony ze nawet w środku mógłby być pusty. Piękne kwiatuszki. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudny! Przepiękny :)
    Biorę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki przepiękny czekoladownik, pełen wiosny, słońca i z dodatkami mediowania :)
    Cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczny wieniec kwiatowy :) i te słodkie serduszko :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego Projektantkom Art-Piaskownicy! Och, jak kwieciście, wyobraziłam sobie, że wszystkie te kwiatki już rozkwitły w ogrodzie, co za miła wizja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. patrzę, podziwiam i samo nuci mi się "chodź, pomaluj mój świat na żółto i na niebiesko":D

    OdpowiedzUsuń
  12. Na Twoim czekoladowniku prawdziwa wiosna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna praca!!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekoladownik jest piękny :* bardzo podobają mi się kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prezenty urodzinowe!!!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wiosennej pogody ducha.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny, piękny! Chetnie bym go przygarnela :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niebieskości na twoim czekoladowniku są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejnych kreatywnych lat :) Bardzo sympatyczny czekoladownik

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie piękne wiosenne kolory, lubię to ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. zachwycający, w pięknych energetycznych kolorkach, z powiewem wiosny czekoladownik! pozdrawiam i zabieram hasło:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolejny przecudowny czekoladownik - chciałoby się je mieć wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hmm, niebieski...mój ulubiony i do tego kryje coś pysznego. Jest moc, jest zabawa! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne kolory czekoladownika. Baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna bardzo energetyczna praca :) słodycz sama w sobie nawet bez zawartości :) pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  25. Bajeczny czekoladownik...ciężko oderwać od niego oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo słoneczna praca, aż uśmiech sam wchodzi na twarz. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Boski!! Ale zdolne dziewczyny! Porywam hasło:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna praca! Zaniedbałam swojego bloga i Wasze. Cieszę się, że w końcu znalazłam dzień i nadrabiając zaległości blogowe trafiłam na zabawę, a przy okazji na Wasze blogi, które kiedyś odwiedzałam codziennie. Nie było mnie bardzo długo :( Pozdrawiam i lecę dalej, bo zaległości jeszcze duuuużo mam do nadrobienia.

    OdpowiedzUsuń
  29. Twój czekoladownik jest tak naładowany pozytywną wiosenną energią, że buzia mi się sama śmieje od patrzenia... ;) super!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zabieram fragment hasła i udaję się po kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  31. Aż nie do wiary, że można zrobić tak cudowny czekoladownik:)
    Zabieram hasełko i szukam dalej:)
    Słoneczne pozdrowienie przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaki energetyczny czekoladownik w cudnych kolorach! Wiosna w czystej postaci!

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)