13.03.2017

3/2017 scrap/LO {life begins at forty}

Dziś przyszłam z kolorami :) wiosnę czuć w powietrzu ... moje kolory są zdecydowanie letnie ale co to za różnica, kiedy tak naprawdę tęsknimy za słońcem i kwiatami. Ta praca jest też nietypowa bo powstała na specjalną okazje - czterdzieste urodziny. Podobno to wiek, do którego mało która z nas się już przyznaje :P 


Na bazę wybrałam zimowy papier z kolekcji "Jolly & bright". Pomalowałam go białą pastą pękającą i pochlapałam złotym brokatem. Niektóre miejscach pokryłam pastą strukturalną za pomocą maski. 

Główną kompozycję wyznacza tu potrójny rząd trapezów. Po lewej stronie umieściłam napis "remember those special moments in LIFE" ujęty w klamrę. Elementy te wycięłam z pasków do samodzielnego wycinania z kolekcji "Be optimistic" (pasek1, pasek2).
 

Po prawej nakleiłam zdjęcie, które zaakcentowałam kwiatową kompozycją. Użyłam do niej przeróżnych rodzajów kwiatów. Kwiaty pochlapałam farbą temperową w kolorach ciepłej żółci, pomarańczy i bieli. Na mokrą jeszcze warstwę nałożyłam drobne mikrokulki i sól. Są też motyle i tekturowe wstawki, oraz cyfra 40. Cyferki znajdziecie w sklepie Rapakivi. Ja osobiście jestem wielką fanką alfabetu <3




inspiracja projektantki - Rapakivi ---> klik ...
prace zgłaszam na wyzwanie #16 - Towarzystwo Dobrej Zabawy ---> klik ... 
 
------------------------

dziękuje, że jesteś TU i TERAZ kigabet vel Ki
 

9 komentarzy:

  1. Życzę dużo szczęścia z okazji urodzin.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie pięknie świeci słońce za oknem i Twoja praca jest równie piękna i energetyczna, bardzo pomysłowo wykonana:). Na zbliżeniach widać wszystkie drobiazgi, które super harmonizują z całą pracą:). Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo optymistyczny ten scrap! Idealny na taką okrągłą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za moc ciepłych słów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa kartka. Mnóstwo pieknych elementów wspólgrających ze sobą. Myślę, że pieknie odzwierciedla okazję.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marille to nie kartka tylko scrap ;) ale dziękuję za miłe słowa :P

      Usuń
  6. Jak zwykle nie mogę oderwać oczu od tej ilości warstw, past, farb, błyskotek... ♥ Więc grzecznie dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy i... wracam do podziwiania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna praca, dziękuję za udział w zabawie z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny scrap, jest moc i niesamowita energia! Ciszę się, że wzięłaś udział w wyzwaniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)