18.02.2013

38/39/2013 {kolory tęczy - ŻÓŁTY}

w Kąciku Scrapmaniaka od dziś króluje żółty ... 
z dodatkiem dowolnej tkaniny, tudzież materiału ... 
oraz wszelkiego rodzaju kwiatki, kwiaty, kwiatuszki
a ... i opakowanie po herbacie ... /ja swoje podarłam :D/

u mnie Cynkowa kartka, którą chyba zliftował już każdy :P
trudna do liftu ale warta poświęcenia jej swojej uwagi i czasu ...

więcej o projekcie Mamajudo możecie przeczytać TU ---> klik ...

(...) i druga wersja już z dodatkiem turkusu ...


credits:
- baza: żółta koperta
- papiery z kolekcji ILS
- tiul w kolorze soczystej żółci
- wszelkiego rodzaju kwiatki /sztuczne, papierowe/
- dziurkacz: koronka
- opakowanie po herbacie "żółty" LIPTON

12 komentarzy:

  1. oj jak lubię!!! piękne!!!!! super obie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! obie wersje cudne, ale ta żółta taka słoneczna...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ cuuuudne. Fajny pomysł z liftowaniem :)]

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie wyszedł Ci ten lift -- i to w obu przypadkach :)
    Takie energetyczne są te prace! Typowo wiosenne klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! I tak wakacyjnie mi się kojarzą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie fenomenalne! Żółta jednakowoż, choć nie cierpię żółtego, powaliła mnie na kolana :)
    Dzięki za udział w projekcie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie sa piekne ale mnie chyba bardziej przypadła żółta przypomina mio lecie , cieple, wydmach nad morzem :D az sie rozmarzyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję ......... i słonecznie was pozdrawiam TUzaglądacze :*

    OdpowiedzUsuń

dziekuję, że jesteś TU I TERAZ :)